ne diyon anlamadım ? kime yazdın açık ol düzgün açık olsun yazınbelirli süreliğine açık yapacağım sonra invite sistemine geçeceğim private olacak demişti o yüzden alamıyorsunuz sanırsam hocam
ürünü private çevirmiş iştene diyon anlamadım ? kime yazdın açık ol düzgün açık olsun yazın
one la ne diyonuz olumürünü private çevirmiş işte
ürün herkese açık değil dostum artıkone la ne diyonuz olum
one la ne diyonuz olum
napacaz valiye dilekçemi yazacaz açılması içinürün herkese açık değil dostum artık
git adamın discorduna yaz boş yapmanapacaz valiye dilekçemi yazacaz açılması için