EliteCheatss
Master Üye
- Katılım
- 19 Haz 2022
- Mesajlar
- 1,347
- Beğeniler
- 313
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
gün içinde bu sistemi almayı düşünüyorum.
EKİPMANLAR
total 40k ekipmanlarla beraber olcak şekildeBütçe ne knk daha iyisini toplarsın bu paraya
klavyede başka renk yok.Ekipmanlar güzel klavye-mouse renk uyumsuzluğu var. Bide 5060 sistemi forumda biri Vatanda 25k olduğunu iddia etmişti birde ona bak derim bulabilirsen
O zaman mouse değiş çünkü bir süre sonra göze hitap etmez hemde NoRGB sadece beyaz ledli siyah materyalli güzel bir setupın olurklavyede başka renk yok.
amaçım kaliteO zaman mouse değiş çünkü bir süre sonra göze hitap etmez hemde NoRGB sadece beyaz ledli siyah materyalli güzel bir setupın olur
Öyleyse güzel ama dediğim gibi vatandaki sistemide bul öyle karar veramaçım kalite
VXE R1 Pro versiyonunu kullanıyorum gayet güzel mouse şarjı vesaire uzun gidiyor ama tek sorun dpi mouseun altınla küçücük tuş koymuşlar ona tırnağınla basarak dpi değişiyosunLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
gün içinde bu sistemi almayı düşünüyorum.
EKİPMANLAR
![]()
dongle yok stoktaVXE R1 Pro versiyonunu kullanıyorum gayet güzel mouse şarjı vesaire uzun gidiyor ama tek sorun dpi mouseun altınla küçücük tuş koymuşlar ona tırnağınla basarak dpi değişiyosun