Mouse önerisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hiraeth
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hiraeth

Platinum Üye
Katılım
6 Ocak 2020
Mesajlar
217
Beğeniler
18
Yaş
24
aktif olarak valorant oynuyorum yücelik elodayım şu an logitech g402 var 1600 dpi 0.13 sens oynuyorum. mouse değiştirmeyi düşünüyorum ne önerirsiniz?
 
bütçe sıkıntı olsa yazardım



sıkıntılı şu anki ondan değişiyorum
bütçende problem yoksa kendi kullandığım mouseu önereyim hocam o zaman dünya'nın en iyi mouseu daha da sensör olarak üstüne yok zaten:
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
süperlight al kafan rahat olsn
 
Düşük bütçeli bişey arıyorsan Steelseries Prime Fps Gaming Mouse alabilirsin bin liralık bir fiyata gayet başarılı iş yapıyor
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt