Lütfen sorununuzu daha DETAYLI bir şekilde anlatır mısınız. Loaderda mı atıyor yoksa oyunda mı atıyor .
Zaten yönetici olarak çalıştırmanız lazım.loader ı çalıştırırken atıyor oyuna girmeden daha. ama şunu fark ettim ilk başta yönetici olmadan çalıştırıyorum olmuyor haliyle sonrasında yönetici olarak çalıştırıyorum anca öyle giriyorum hileye
Windows srüümünüz kaç acaba ?yok zaten ilk başta yönetici olarak çalıştırıyorum ama açılmıyordu atıyordu hileden. sonra normal olarak çalıştırıyorum ardından tekrar yönetici olarak çalıştırıyorum anca öyle açılıyor hile