vpn açarak cloudflare veya goodbye dpi kullanmagörevler boş gözüküyor nasıl düzeltirim
rica ederimdiscord kullanlar için güzel bir konu olmuş hocam teşekkür ederim (dckullanmiyorum)
düzeldi sağolv
vpn açarak cloudflare veya goodbye dpi kullanma
rica ederim
consola yapıştıracaksınnereye yapıştırılıyor hocam?
f12 bas console kısmına tıkla yapıştırnereye yapıştırılıyor hocam?
sağolasın hocam bende cmd sandımf12 bas console kısmına tıkla yapıştır