Garsonluk İş

dikisindikisin

Efsane Üye
Katılım
19 Eki 2022
Mesajlar
2,075
Beğeniler
436
Selamın aleyküm garsonluk yapıcam bir Otelde ilk günüm teçrübem yok müdür mafya gibi söylentiler var neyse
ne önerirsiniz ilk gün kovulmamak için 12 saat çalışçam günlük 800tl iyimidir sizde


Yayoba Hotel
 
Selamın aleyküm garsonluk yapıcam bir Otelde ilk günüm teçrübem yok müdür mafya gibi söylentiler var neyse
ne önerirsiniz ilk gün kovulmamak için 12 saat çalışçam günlük 800tl iyimidir sizde


Yayoba Hotel
Hafta tatilin yoksa 12 saat 800tl rezillik
 
Selamın aleyküm garsonluk yapıcam bir Otelde ilk günüm teçrübem yok müdür mafya gibi söylentiler var neyse
ne önerirsiniz ilk gün kovulmamak için 12 saat çalışçam günlük 800tl iyimidir sizde


Yayoba Hotel
otel kalabalık mı yoğun musun ? eğer yoğunsa bence 800 az ama garsonluk yani çokta bi yeteneğede gerek yok o yüzden makul olabilir.
 
12 Saat için 800 çok az, tabii nerede yaşıyorsun bilemem fakat olduğun otel ucuz. Sen gel Antalya'ya patenli garsonluk yap yabancılardan bahşiş alsan bile günlük 800 TL'den fazla kazanırsın maaş almana bile gerek yok yabancıların bir çoğu bahşiş veriyor ( Ya da hepsi tam bilmiyom ) gelenek gibi br şey bu da .
 
baktımda Tekirdağ galiba çok az Bizim burda antalyada Herhangi bir otelde gün 6 8saat çalışıyor aylık 40bin 50bin arası
 
12 saat günlük 800 ne olum 35k 40k arası olsa tamam derim bahşişi iyiyse 50k yı bile zorlayabilirsin derdim ama maaş az 2k eklemişler sadece asgari ücrete otel için az bi ücret bence
 
he birde herkese güvenip sohbet etme kahpe çok otel ortamında yeri geldiğinde 3 yıl geçmiş meseleyi bile gün yüzüne çıkarır develer ona laf edip işini bozarlar
 
he birde herkese güvenip sohbet etme kahpe çok otel ortamında yeri geldiğinde 3 yıl geçmiş meseleyi bile gün yüzüne çıkarır develer ona laf edip işini bozarlar
hee evet amk tehlikeli diyorlar sıkıntı yok ya bizde az değiliz 1.95 110 kilo falan teknik kick boxs 2 yıl falan fulan var bişiler

12 Saat için 800 çok az, tabii nerede yaşıyorsun bilemem fakat olduğun otel ucuz. Sen gel Antalya'ya patenli garsonluk yap yabancılardan bahşiş alsan bile günlük 800 TL'den fazla kazanırsın maaş almana bile gerek yok yabancıların bir çoğu bahşiş veriyor ( Ya da hepsi tam bilmiyom ) gelenek gibi br şey bu da .
kanka valla sadece çay falan götürcekmişim temzilik masa düzeltme gibi haklısın cidden ucuz ama kalabalık değil

otel kalabalık mı yoğun musun ? eğer yoğunsa bence 800 az ama garsonluk yani çokta bi yeteneğede gerek yok o yüzden makul olabilir.
hiç yoğun değil
 
yarın 12:30'da bodruma gidiom bende garsonluk yapıcamda günlük 800 az degil mi? aylık 40-45 arası alıcam. (bahsisler haric)
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt