yok olm bende öğrenciyim zaten biliyorum benden alman için yazmadım sonra spoof arayacaksın günlercesenden alayım istiyosanda yemeden içmeden para biriktirmem lazım xd
hiçbirşey yapmadan sadece format atıyorum banım kalkıyor benim reis spoofla işim gücüm yok benimyok olm bende öğrenciyim zaten biliyorum benden alman için yazmadım sonra spoof arayacaksın günlerce
only aimbot kralgamebreaker colorbot mu satıyormuş?
ne alaka olmhiçbirşey yapmadan sadece format atıyorum banım kalkıyor benim reis spoofla işim gücüm yok benim
diyorumki ban yiyim önemli değil format atınca kalkıyor zaten hwid color lazım bana sadece free bakındım biraz ama yoktune alaka olm
format atınca nasıl kalkıyormuşdiyorumki ban yiyim önemli değil format atınca kalkıyor zaten hwid color lazım bana sadece free bakındım biraz ama yoktu
direk gidiyor valla bende bilmiyorum aiyemi yaptırsam acaba dicemde düzgün yaparmıki xdformat atınca nasıl kalkıyormuş![]()
driver lazım kernel yapamaz. ama driver bulursan driver ı senin için kullanır.direk gidiyor valla bende bilmiyorum aiyemi yaptırsam acaba dicemde düzgün yaparmıki xd
benim eski pc de oyleydi ban yiyon format atınca banın kalkıyordudirek gidiyor valla bende bilmiyorum aiyemi yaptırsam acaba dicemde düzgün yaparmıki xd
kaç senelik kanka o ne öylebenim eski pc de oyleydi ban yiyon format atınca banın kalkıyordu