Harbi laticket aç buraya niye yeazıyon
kanka actıramassın 1 senedır ugrasıyom 150 tl diyouzun zamandır fiveme girmemiştim bu gün gireyim dedim ban yemişim boşuna para vermek istemiyorum çünkü haksız yere ban yedim oyuna bile giriş yapmamıştım nasıl açabilirim
ya sende bi skanka actıramassın 1 senedır ugrasıyom 150 tl diyo
kanka 1 aydır girmiyorum 250 tl vermem kanka bosuna amkkaç kere ban yedim hileden her ticket açtığımda mods dosyalarını at diyolar veya sese çağırıyolar mods dosyalarına fln bakıytolar açıyolar sonra banı , bide ban affından sonra ban yedin büyük ihitmal hileden yedin zaten haksız yere değidlir o
senin anlama kıtlığın mı varkanka 1 aydır girmiyorum 250 tl vermem kanka bosuna amk
hileden falan yemedim sen anlamıyosun dostumsenin anlama kıtlığın mı var