Konunun özeti şu şekilde; Konu sahibi artık oyun hesabımı ( Supercell Hotmaili ) ve ya farklı bir şeyden dolayı herhangi bir forumda sanırım hotmail bulmuş içinde ne varsa baya değerli olduğu için o derecede konu açacak duruma gelmiş, fakat bunun maalesef bir çözümü yok ( Kendi fikrimce yok ) yani hotmail alt mesajda bile diyor bir çok kişi tarafından şifre vb girilmiş diyor bu da demek oluyor ki eğer gerçekten arkadaşının hesabı ise geçmiş olsun arkadaşınızın hotmaili sağ soldaki forumlarda geziyor şu anda. Onun dışında dediğim gibi herhangi bir oyun hesabıdır ya da film/dizi izleme sitesinin hotmailidir ve ya Steam, Epic, Valorant vb dir bilemem ama maalesef bir çözümü yoktur orijinal sahibi değiştirmediği sürece.