0NR
Master Üye
- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 1,224
- Beğeniler
- 249
valorant oynasan taklırdık beboş yere ban yedim baska hile oyunu algılayıp ban atmıs oe ler
valorant oynasan taklırdık beboş yere ban yedim baska hile oyunu algılayıp ban atmıs oe ler
yazık olmuş bende bugün uzun suredır yazmak ıstedıgım bır kıza yazdım tip acısından bır problem degıl de daha cok ozguvensızlık vardı kızla zaten onceden cok bakısıyorduk, arkadaslara falan sordurdum ben onceden kızın sevgılısı yok kız zaten sevgılıde yapmıyor toplasan max 1 tane sevgılısı olmustur o cocukta hem benden kısa hem tıpı de oyle aham saham degıldı. neyse kıza yazdım kızdanda red yedım bugun oglen saatlerinde kız sey dedı ozur dılerım ama ben sevgılı yapmak ıstemıyorum sevgılı ıstemıyorum falan cok uzuldum cıdden 2 gıbı bı yattım oglen yenı yenı kendıme gelıyorum aq3 yıllık ilişkim biteli 10 gün oluyor hayatımın boşluğunu öyle bir hissediyorum ki yaptığım herşeyin yanlış olduğunu zamanın değerini bilemediğimi huzuru hak etmediğimi herşeyi son 10 günde tam anlamıyla hissettim
dc salevet calıstım ama bi süreye kadar sonra kunusma kesiliyor
selam yazmasanız sevinirim
Aynı kaderi paylasıyoruz aynı duygu aynı tepki aynı huzursuzlukMerhaba, artık yalnızım. Hem de aşırı yalnızım. 1 seneden fazla oldu ama şu sıralar yalnızlığımı hatırlayıp hiçbir şey yapasım gelmiyor. Mesela en kötü içki içip beni kollicak adam bile yok. Sonra "merhaba" yazacağım arkadaşım bile yok. Beraber oyun oynayacağım arkadaşım yok yani… Arkadaşım yok aq. Bir de bunu hatırlayınca daha kötü hissediyorum. Harbi hayat sıktı. Sanki hiç sevgilim olmayacak gibi de hissetmeye başladım. Şu ana kadar olmadı. 3-4 kişiye teklif ettim, tahmin ettiğiniz gibi red yedim. Osmanlı çöküşü yaşadım aq ben hayatımda.
Ama eskiden ağlardım. Şimdi ise "siktiret" diyorum. Ağlayınca arkadaşın mı olacak diyorum. Aslında 1 mesaj yeter, "merhaba" yazacak kişi… ETS2 oynuyorum, Crâck; online giremiyorum. Orada bile yalnızım amk. Gece 12 gibi 4000 km yük aldım, sabaha kadar oynadım ara vermeden. +0 kamerasını kullanmadan. Yazdıkça yazasım var. Büyük ihtimalle çok doluyum biliyorum. Bu yazı hayvan gibi cringe ama içimi dökmem lazım. Kağıda yer kalmamış. 600 sayfalık defter aldım 2-3 hafta önce, bitmiş. Neyse, okuduğunuz için teşekkürler
ilişki istemeyen kız yoktur beğenilmeyen insan vardır aklında bulunsunyazık olmuş bende bugün uzun suredır yazmak ıstedıgım bır kıza yazdım tip acısından bır problem degıl de daha cok ozguvensızlık vardı kızla zaten onceden cok bakısıyorduk, arkadaslara falan sordurdum ben onceden kızın sevgılısı yok kız zaten sevgılıde yapmıyor toplasan max 1 tane sevgılısı olmustur o cocukta hem benden kısa hem tıpı de oyle aham saham degıldı. neyse kıza yazdım kızdanda red yedım bugun oglen saatlerinde kız sey dedı ozur dılerım ama ben sevgılı yapmak ıstemıyorum sevgılı ıstemıyorum falan cok uzuldum cıdden 2 gıbı bı yattım oglen yenı yenı kendıme gelıyorum aq
bilemem ama kızın ilişki hayatı yok, bir tık asosyalimsi bir tipilişki istemeyen kız yoktur beğenilmeyen insan vardır aklında bulunsun
aynısını yasıyorum kanka amk aynısı kızlar bile aynı nerdeysebilemem ama kızın ilişki hayatı yok, bir tık asosyalimsi bir tip
aynısını yasıyorum kanka amk aynısı kızlar bile aynı nerdeyse
kanka instagram kullanıcı adının sonunda baran var ama ne abisi var ne de kardeşi supheleniyomsanaldan sevgilisi vardır ve o çocukla cidden ciddi ilişki yaptığını falan düşünüyordur belki.