Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
ne seviyosan o ekle konusuruzne tarz
ne seviyosan o ekle konusuruzne tarz
aynı benMerhaba, artık yalnızım. Hem de aşırı yalnızım. 1 seneden fazla oldu ama şu sıralar yalnızlığımı hatırlayıp hiçbir şey yapasım gelmiyor. Mesela en kötü içki içip beni kollicak adam bile yok. Sonra "merhaba" yazacağım arkadaşım bile yok. Beraber oyun oynayacağım arkadaşım yok yani… Arkadaşım yok aq. Bir de bunu hatırlayınca daha kötü hissediyorum. Harbi hayat sıktı. Sanki hiç sevgilim olmayacak gibi de hissetmeye başladım. Şu ana kadar olmadı. 3-4 kişiye teklif ettim, tahmin ettiğiniz gibi red yedim. Osmanlı çöküşü yaşadım aq ben hayatımda.
Ama eskiden ağlardım. Şimdi ise "siktiret" diyorum. Ağlayınca arkadaşın mı olacak diyorum. Aslında 1 mesaj yeter, "merhaba" yazacak kişi… ETS2 oynuyorum, Crâck; online giremiyorum. Orada bile yalnızım amk. Gece 12 gibi 4000 km yük aldım, sabaha kadar oynadım ara vermeden. +0 kamerasını kullanmadan. Yazdıkça yazasım var. Büyük ihtimalle çok doluyum biliyorum. Bu yazı hayvan gibi cringe ama içimi dökmem lazım. Kağıda yer kalmamış. 600 sayfalık defter aldım 2-3 hafta önce, bitmiş. Neyse, okuduğunuz için teşekkürler
evet calıstım ama bi süreye kadar sonra kunusma kesiliyorbu bir zorunluluk değilde tercih gibime geldi yani internet gibi bir ortamda sosyal medyada veya oyunlarda fiziksel bile olmasa en azından illaha arkadaş bulabilirsin içini dökmen falan normal ama arkadaşın yok diye arkadaş edinmeye çalıştınmı hiç merak ediyorum
merhabaMerhaba, artık yalnızım. Hem de aşırı yalnızım. 1 seneden fazla oldu ama şu sıralar yalnızlığımı hatırlayıp hiçbir şey yapasım gelmiyor. Mesela en kötü içki içip beni kollicak adam bile yok. Sonra "merhaba" yazacağım arkadaşım bile yok. Beraber oyun oynayacağım arkadaşım yok yani… Arkadaşım yok aq. Bir de bunu hatırlayınca daha kötü hissediyorum. Harbi hayat sıktı. Sanki hiç sevgilim olmayacak gibi de hissetmeye başladım. Şu ana kadar olmadı. 3-4 kişiye teklif ettim, tahmin ettiğiniz gibi red yedim. Osmanlı çöküşü yaşadım aq ben hayatımda.
Ama eskiden ağlardım. Şimdi ise "siktiret" diyorum. Ağlayınca arkadaşın mı olacak diyorum. Aslında 1 mesaj yeter, "merhaba" yazacak kişi… ETS2 oynuyorum, Crâck; online giremiyorum. Orada bile yalnızım amk. Gece 12 gibi 4000 km yük aldım, sabaha kadar oynadım ara vermeden. +0 kamerasını kullanmadan. Yazdıkça yazasım var. Büyük ihtimalle çok doluyum biliyorum. Bu yazı hayvan gibi cringe ama içimi dökmem lazım. Kağıda yer kalmamış. 600 sayfalık defter aldım 2-3 hafta önce, bitmiş. Neyse, okuduğunuz için teşekkürler
3 yıllık ilişkim biteli 10 gün oluyor hayatımın boşluğunu öyle bir hissediyorum ki yaptığım herşeyin yanlış olduğunu zamanın değerini bilemediğimi huzuru hak etmediğimi herşeyi son 10 günde tam anlamıyla hissettimaynı ben
valorant oynuyorsan gel dostumMerhaba, artık yalnızım. Hem de aşırı yalnızım. 1 seneden fazla oldu ama şu sıralar yalnızlığımı hatırlayıp hiçbir şey yapasım gelmiyor. Mesela en kötü içki içip beni kollicak adam bile yok. Sonra "merhaba" yazacağım arkadaşım bile yok. Beraber oyun oynayacağım arkadaşım yok yani… Arkadaşım yok aq. Bir de bunu hatırlayınca daha kötü hissediyorum. Harbi hayat sıktı. Sanki hiç sevgilim olmayacak gibi de hissetmeye başladım. Şu ana kadar olmadı. 3-4 kişiye teklif ettim, tahmin ettiğiniz gibi red yedim. Osmanlı çöküşü yaşadım aq ben hayatımda.
Ama eskiden ağlardım. Şimdi ise "siktiret" diyorum. Ağlayınca arkadaşın mı olacak diyorum. Aslında 1 mesaj yeter, "merhaba" yazacak kişi… ETS2 oynuyorum, Crâck; online giremiyorum. Orada bile yalnızım amk. Gece 12 gibi 4000 km yük aldım, sabaha kadar oynadım ara vermeden. +0 kamerasını kullanmadan. Yazdıkça yazasım var. Büyük ihtimalle çok doluyum biliyorum. Bu yazı hayvan gibi cringe ama içimi dökmem lazım. Kağıda yer kalmamış. 600 sayfalık defter aldım 2-3 hafta önce, bitmiş. Neyse, okuduğunuz için teşekkürler
boş yere ban yedim baska hile oyunu algılayıp ban atmıs oe lervalorant oynuyorsan gel dostum![]()