xsynex
Gold Üye
- Katılım
- 16 Eyl 2024
- Mesajlar
- 386
- Beğeniler
- 47
- Yaş
- 20
- İletişim

evet haklisinolay hile olması degil eskidende vardı lero var diye kimse açmıyordu benimde hilem var açmıyorum mesela
evet haklisinolay hile olması degil eskidende vardı lero var diye kimse açmıyordu benimde hilem var açmıyorum mesela
lero silivriden cıktımıolay hile olması degil eskidende vardı lero var diye kimse açmıyordu benimde hilem var açmıyorum mesela
yok galibalero silivriden cıktımı
discord verir misinyok galiba
silahlikuvvetdiscord verir misin
lapexe myth giriyorhepsi fixtir en fazla eski hilelerin sourcelerini değiştiriyolardır arch ın jar load mantığı gibi inject atıyolardır arch ın src bul gptye falan yaptır halledersin

attım isteksilahlikuvvet
lero içeride oldugundan suan herkes rahatlapexe hile yapacaksanız isminizi soylemiceniz arkdaşınız olmıcak yoksa lero denen eleman tehditlerle korkutur ihbar falan filan işte