Virüscerberus bp iyimi
neden
Cerberusta bot.net var Temp e 40AE72C3 gibi exeler atıyor, ama cerberusu windows vista uyumlulukşla açarsan o virüs dosyasından desteklenmeyen uygulama hatası alırsın. Ben çok memmunum tek sorunu bot.net dosyasını çalışmaz hale getirmek.
hocam normal indirip kurcam rage önerirmisinizCerberusta bot.net var Temp e 40AE72C3 gibi exeler atıyor, ama cerberusu windows vista uyumlulukşla açarsan o virüs dosyasından desteklenmeyen uygulama hatası alırsın. Ben çok memmunum tek sorunu bot.net dosyasını çalışmaz hale getirmek.
Firewall'a kural eklersen tempe atılan dosylaar internete bağlanmasın diye kullanırsın ben kullanıyorum yoksa.hocam normal indirip kurcam rage önerirmisiniz
temp erişe en max nolur ki + aldım denedim yrmi hesapta ilk el baned laFirewall'a kural eklersen tempe atılan dosylaar internete bağlanmasın diye kullanırsın ben kullanıyorum yoksa.
Ben kullanıyorum ipad modunu kullanma ban yemiyosun. Sadece esp kullanıyorum ben bypass falan 10 numara bypass.temp erişe en max nolur ki + aldım denedim yrmi hesapta ilk el baned la
fury bypass iyimi ragelikBen kullanıyorum ipad modunu kullanma ban yemiyosun. Sadece esp kullanıyorum ben bypass falan 10 numara bypass.
çok eskidendir kullanırım bir sıkıntısı yokcerberus bp iyimi