tabi canım baska ıstek ?Arkadaşlar bayadır arıyorum 30 dan fazla yabancı çekilişe katıldım çıkmıyor verebilirseniz çok mutlu olurum.
Dc: r1onn.
Yarin eve geçince atarım sub çekicen ama satmicanArkadaşlar bayadır arıyorum 30 dan fazla yabancı çekilişe katıldım çıkmıyor verebilirseniz çok mutlu olurum.
Dc: r1onn.
Hocam banada çıtlatabilirmisiniz bi inviteYarin eve geçince atarım sub çekicen ama satmican
Satmicam zaten uzun zamandır kullanmak istiyordumYarin eve geçince atarım sub çekicen ama satmican