.TXT RAT

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 911
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

911

Efsane Üye
Katılım
20 Tem 2024
Mesajlar
2,940
Beğeniler
705
evet foruma ilk geldiğim günler .txt rat bulduğumu fakat benim olmadığının başkasının olduğunu söylemiştim ve evet şimdi o stealer elimde

fakat stealerin builderindeki seçenekler .bat .exe .scr ve koruması var bunu eğer bana discorddan ulaşan biri kırabilirse oraya .txt eklerse .txt olarak çalışıcağını düşünüyorum çünkü düşüncem şu

exeyi notepad'e çevirince debug ros felan yazar saçma saçma şeyler adamda bunu kullanarak .bat yapmış yani
batın içinde debug ros felan yazıyor doğru bir kod yok ve bat çalışıyor

kod şu şekilde başlıyor
MZ ÿÿ ¸ @ € º ´ Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode.

fakat bunu dnspy'e taşıdığımda stealerin clienti çıkıyor yapabilecekler

DISCORD: 011011524
 
bilgim olmadığı için soruyorum .txt rat yapsan bunu nasıl çalıştırabilirsin ki? adam içindeki metni okurken mi enjekte olacak
 
bilgim olmadığı için soruyorum .txt rat yapsan bunu nasıl çalıştırabilirsin ki? adam içindeki metni okurken mi enjekte olacak
evet aynı o şekilde telegramda bunu görmüştüm ve adama düşen logların aynısı yani text şuan elimde nasıl kullanıcağımı bilmiyorum builder seçeneklerinde olanlarda çalışıyor bat bile saçma sapan kodda stealer çalışıyor

eğer bunu bir kişi kırarsa ve içindeki seçenekleri .scr seçeneğini .txtye çevirirse çalışır diye düşünüyorum çünki builderdan çıktıktan sonra uzantısı değişince bozuluyor
 
evet aynı o şekilde telegramda bunu görmüştüm ve adama düşen logların aynısı yani text şuan elimde nasıl kullanıcağımı bilmiyorum builder seçeneklerinde olanlarda çalışıyor bat bile saçma sapan kodda stealer çalışıyor

eğer bunu bir kişi kırarsa ve içindeki seçenekleri .scr seçeneğini .txtye çevirirse çalışır diye düşünüyorum çünki builderdan çıktıktan sonra uzantısı değişince bozuluyor
Düz olarak bir txt dosyasına nasıl rat koyacaksın anlatırmısın
 
Düz olarak bir txt dosyasına nasıl rat koyacaksın anlatırmısın
dostum diyorum ya okursan anlarsın zamanında telegramda geziyordum biri txt attığı indirdiğimde virüs koruması verdi google sonra adam fud bulup bütün gruplara txt atıyordu allah bilir ne kadar kurban kasmıştır ve evet o stealeri sonunda buldum fakat .txt uzantısı ile buildleme yok
 
evet aynı o şekilde telegramda bunu görmüştüm ve adama düşen logların aynısı yani text şuan elimde nasıl kullanıcağımı bilmiyorum builder seçeneklerinde olanlarda çalışıyor bat bile saçma sapan kodda stealer çalışıyor

eğer bunu bir kişi kırarsa ve içindeki seçenekleri .scr seçeneğini .txtye çevirirse çalışır diye düşünüyorum çünki builderdan çıktıktan sonra uzantısı değişince bozuluyor
bir ihtimal allaha dua edip txt ile bilgileri calabilirsin
 
evet foruma ilk geldiğim günler .txt rat bulduğumu fakat benim olmadığının başkasının olduğunu söylemiştim ve evet şimdi o stealer elimde

fakat stealerin builderindeki seçenekler .bat .exe .scr ve koruması var bunu eğer bana discorddan ulaşan biri kırabilirse oraya .txt eklerse .txt olarak çalışıcağını düşünüyorum çünkü düşüncem şu

exeyi notepad'e çevirince debug ros felan yazar saçma saçma şeyler adamda bunu kullanarak .bat yapmış yani
batın içinde debug ros felan yazıyor doğru bir kod yok ve bat çalışıyor

kod şu şekilde başlıyor
MZ ÿÿ ¸ @ € º ´ Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode.

fakat bunu dnspy'e taşıdığımda stealerin clienti çıkıyor yapabilecekler

DISCORD: 011011524
nasıl calcanki olm
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt