evet foruma ilk geldiğim günler .txt rat bulduğumu fakat benim olmadığının başkasının olduğunu söylemiştim ve evet şimdi o stealer elimde
fakat stealerin builderindeki seçenekler .bat .exe .scr ve koruması var bunu eğer bana discorddan ulaşan biri kırabilirse oraya .txt eklerse .txt olarak çalışıcağını düşünüyorum çünkü düşüncem şu
exeyi notepad'e çevirince debug ros felan yazar saçma saçma şeyler adamda bunu kullanarak .bat yapmış yani
batın içinde debug ros felan yazıyor doğru bir kod yok ve bat çalışıyor
kod şu şekilde başlıyor
MZ ÿÿ ¸ @ € º ´ Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode.
fakat bunu dnspy'e taşıdığımda stealerin clienti çıkıyor yapabilecekler
DISCORD: 011011524
fakat stealerin builderindeki seçenekler .bat .exe .scr ve koruması var bunu eğer bana discorddan ulaşan biri kırabilirse oraya .txt eklerse .txt olarak çalışıcağını düşünüyorum çünkü düşüncem şu
exeyi notepad'e çevirince debug ros felan yazar saçma saçma şeyler adamda bunu kullanarak .bat yapmış yani
batın içinde debug ros felan yazıyor doğru bir kod yok ve bat çalışıyor
kod şu şekilde başlıyor
MZ ÿÿ ¸ @ € º ´ Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode.
fakat bunu dnspy'e taşıdığımda stealerin clienti çıkıyor yapabilecekler
DISCORD: 011011524