virus mu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan LTHCANN2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

LTHCANN2

Gold Üye
Katılım
26 Şub 2025
Mesajlar
250
Beğeniler
43
cato1948 tarafından yapılmış bir ddnet hile clienti evette biliyorum logger oldugunu ama yinede bi kaç kişinin daha bakması gerekiyor nerdeyse bütün global kullanıyor benim çevremdede kullanan var diyorum anlamıyorlar
 
cato1948 tarafından yapılmış bir ddnet hile clienti evette biliyorum logger oldugunu ama yinede bi kaç kişinin daha bakması gerekiyor nerdeyse bütün global kullanıyor benim çevremdede kullanan var diyorum anlamıyorlar
Evet rat.
 
cato1948 tarafından yapılmış bir ddnet hile clienti evette biliyorum logger oldugunu ama yinede bi kaç kişinin daha bakması gerekiyor nerdeyse bütün global kullanıyor benim çevremdede kullanan var diyorum anlamıyorlar
ddnet hilesi :D virüs gibi duruyor
 
cato1948 tarafından yapılmış bir ddnet hile clienti evette biliyorum logger oldugunu ama yinede bi kaç kişinin daha bakması gerekiyor nerdeyse bütün global kullanıyor benim çevremdede kullanan var diyorum anlamıyorlar
Eğer hileyi krxclient.xyz üzerinden indirirsen hiç bir sorun çıkmayacaktır cato1948 dediğin şahıs krx'in fake versiyonunu kendi adı altında çıkarmış gibi piyasaya salıp milleti ratlayan ve l0g tutan şahıs yani krxclient.xyz üzerinden indirirsen tamamen güvenilir bir şekilde hileyi kullabilirsin dostum. Krx Client'in sahipleri yabancı olmakla beraber discord sunucularına katılıp onlar ile iletişime geçebilirsin. Türk moderatör bile var adı meep.
 
Ağa vürüs büyük ihtimalle 31 tane vürüs gözüküyor riskli
 
Eğer hileyi krxclient.xyz üzerinden indirirsen hiç bir sorun çıkmayacaktır cato1948 dediğin şahıs krx'in fake versiyonunu kendi adı altında çıkarmış gibi piyasaya salıp milleti ratlayan ve l0g tutan şahıs yani krxclient.xyz üzerinden indirirsen tamamen güvenilir bir şekilde hileyi kullabilirsin dostum. Krx Client'in sahipleri yabancı olmakla beraber discord sunucularına katılıp onlar ile iletişime geçebilirsin. Türk moderatör bile var adı meep.
kanka catonun fake versiyonunu cıkardığını biliyorum eski dost yakın bir arkadaşına söylemişti bende ondan duydum
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt