ilk ban 3 ay ikinci ban 6 ay daha sonra her ban için 3 ay artıyor diye biliyorum
ikincisinin de 3 ay olduğunu bilmiyordum bilgi için teşekkürleriki kere yedim ikiside 3 aylıktı.
Benim biosda American Megatrends yazıyor amibios olurmu. Cahilliğime verin anakartlardan zerre anlamıyorum.Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
attığım linke gir bilet göndere tıklayıp hwid ban yediğini söyle tavsiyem hile kullanmadığını falanda yaz . Ban süresini kısaltanlar oldu çünkü.
3-4 gün içinde dönüş yaparlar banın açılacağı tarihi söylerler.
İlave olarak amibiossan gram bekleme az araştırmayla banını kaldırırsın . Bizde yardım ederiz burda
ami zaten american megatrendsin inc in kısaltılmış hali . Biosuna git bilgisayarın advanced bölümünde secure boot seçeneği olması lazım onu kapat . Eğer kapatabiliyorsan %90 banını 15 dakkada kaldırırız zaten . Eğer kapatamazsan anakartının sonuna secure boot kapatma yaz arat bulursun nasıl olduğunu . Örneğin ;Benim biosda American Megatrends yazıyor amibios olurmu. Cahilliğime verin anakartlardan zerre anlamıyorum.