İŞLEMCİ

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Capone
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Capone

Silver Üye
Katılım
4 Ocak 2025
Mesajlar
80
Beğeniler
6
Merhaba elimde i7 4790k var (ddr 3 ün en iyi işlemcisi) 2600 teklif geldi sizce işlemci soğutucusu ile birlikle bu fiyata satmak mantiklimi yardımcı olursan sevinirim
 
Merhaba elimde i7 4790k var (ddr 3 ün en iyi işlemcisi) 2600 teklif geldi sizce işlemci soğutucusu ile birlikle bu fiyata satmak mantiklimi yardımcı olursan sevinirim
satıp üstüne 500 fln koyarsan r5 5600 gibi bi işlemci alabilirsin 2. el daha iyi olur
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Sat gitsin alıcı bulması zor o işlemciye onu alacaklarda cahildir 1.500 falan verir ciddiyse bekleme sat
 
Merhaba elimde i7 4790k var (ddr 3 ün en iyi işlemcisi) 2600 teklif geldi sizce işlemci soğutucusu ile birlikle bu fiyata satmak mantiklimi yardımcı olursan sevinirim
Şu an ikinci el piyasasında tek başına 2000-2300 tl civarında gidiyor Kaliteli bir soğutucu da varsa 400–600 TL arasında değerleniyor yani toplam ztn 2400-2800 TL bandı 2600 TL ortalama iyi bir teklif sayılır.
 
Şu an ikinci el piyasasında tek başına 2000-2300 tl civarında gidiyor Kaliteli bir soğutucu da varsa 400–600 TL arasında değerleniyor yani toplam ztn 2400-2800 TL bandı 2600 TL ortalama iyi bir teklif sayılır.
Tamamdir çok teşekkür ederim
 
Satıp üzerine biraz daha ekleyerek, ikinci el bile olsa ya da sıfır bir işlemci alabilirsin.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt