rampage kulaklık kullanıyorum şuana kadar üzmedirampage ismi geçiyorsa Press To Q
Hangisini kullanıyorsun?rampage kulaklık kullanıyorum şuana kadar üzmedi
şans eseri olabilir çünkü arıza ihtimali çok yüksek oluyorrampage kulaklık kullanıyorum şuana kadar üzmedi
SN-R10Hangisini kullanıyorsun?
Ne önerirsinrampage ismi geçiyorsa Press To Q
onu bilmiyorum ama ses kalitesi mic kalitesi felan tatmin edici biraz kafa ağrıtıyor okadarşans eseri olabilir çünkü arıza ihtimali çok yüksek oluyor