blackhat

Mirza1337

Platinum Üye
Katılım
26 Mar 2025
Mesajlar
226
Beğeniler
52
İletişim
Bu forumun çoğunun (bende dahil) yaptığı gibi geyik muhabbet yapmayan, bilgisayarı açtığı vaktin çoğunu kod yazıp exploit aramakla geçiren siyah şapkalı dediğimiz adamlar kimler?

Underground developer da deniliyordu galiba o tiplere, genelde sadece özel davet kodu olan forumlarda & gruplarda takılırlar diye biliyorum.

böyle adamları nereden bulabilirim bilen varsa yazabilir mi harbiden soruyorum türk olur, rus olur farketmez röportaj yapmak istiyorum ama bana vakit ayırabilirler mi orası muamma :D
 
ME :D

bütün forumlar üstte açık hepsini f5 liyorum konulara anında bakıyorum aynı anda kod yazıp test ediyorum :D yeni şeylerde öğreniyorum vs ......
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Blackhat diye birşey günümüzde özellikle Türkiye'de kalmadı.
 
Blackhat diye birşey günümüzde özellikle Türkiye'de kalmadı.
ruslar oluyor genellikle
ME :D

bütün forumlar üstte açık hepsini f5 liyorum konulara anında bakıyorum aynı anda kod yazıp test ediyorum :D yeni şeylerde öğreniyorum vs ......
egosunu tatmin eden blackhatler forumlarda çok takılır, diğerleri sadece bilgi paylaşım için foruma girerdi ve işi bitince çıkardı haksız mıyım
 
ruslar oluyor genellikle

egosunu tatmin eden blackhatler forumlarda çok takılır, diğerleri sadece bilgi paylaşım için foruma girerdi ve işi bitince çıkardı haksız mıyım
Konu açmıyorum dostum konu altlarınada yazmam çoğunlukla bilgi topluyorum neler yeni felan hilelere göz atıyorum yeni özellikler felan update ler geliyo onları gözden geçiriyorum sonrası vs studio not:ego tatmin mi çok ezikçe .d
 
Konu açmıyorum dostum konu altlarınada yazmam çoğunlukla bilgi topluyorum neler yeni felan hilelere göz atıyorum yeni özellikler felan update ler geliyo onları gözden geçiriyorum sonrası vs studio not:ego tatmin mi çok ezikçe .d
anladım hocam kaç yaşındaydınız bu arada sorması ayıp
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
ruslar oluyor genellikle
Ruslarda saldı artık blackhat whitehat redhat falan çok geçmişte kaldı malesef. Redhatler artık yok blackhatlerin çoğunluğu çocuk çocuktan oluşuyor. Sadece gray ve whitelar kaldı.
 
yani abim sen olayı yanlış anladın galiba sadece boş muhabbet yapmamakla blackhat olunmuyor ama ben senin ilerde öyle biri olacağına inanıyorum
Eyvallah abi, sadece boş muhabbet yapmıyorum demedim ki. Cümlenin tamamını okuduğuna emin misin, bir gözden geçir istersen. Ayrıca bahsettiğin cümlede geçen "Bu forumun çoğunun (bende dahil) yaptığı gibi geyik muhabbet yapmayan, bilgisayarı açtığı vaktin çoğunu kod yazıp exploit aramakla geçiren kimse" tanımına uyduğum için kendime benzettim ve öyle yazdım. Gerçekten de bilgisayarı sadece kod yazmak, sitelerde güvenlik açıkları aramak, teknolojik gelişmeleri takip etmek ve forumları incelemek dışında başka bir amaçla kullanmıyorum.Blackhat muhabbetine gelirsek, ben kendimi daha çok grayhat olarak görürüm. Underground işlerine cracking vs. da pek bulaşmıyorum, zaten kapalı devre özel forumlarda falan da yokum.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt