SirzechS
Platinum Üye
- Katılım
- 14 Kas 2024
- Mesajlar
- 138
- Beğeniler
- 13
Selam arkadaşlar. Kendi çapımda korumaya çalıştığım makro programım acaba ne kadar güvenli anında herkes kırabilir mi yoksa zorlar mı diye merak ediyorum. Bu yüzden sizlerin testine sunuyorum.
Exe ekrana geldiğinde starta basıp bir ekran görüntüsü atmanız benim için yeterli. Güvenliğimi geliştirmem için de tavsiyelerinizi bekliyorum.
İndirme linki:
VT link:
Exe ekrana geldiğinde starta basıp bir ekran görüntüsü atmanız benim için yeterli. Güvenliğimi geliştirmem için de tavsiyelerinizi bekliyorum.
İndirme linki:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
VT link:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Moderatör tarafında düzenlendi: