CrâckMe

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SirzechS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

SirzechS

Platinum Üye
Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
138
Beğeniler
13
Selam arkadaşlar. Kendi çapımda korumaya çalıştığım makro programım acaba ne kadar güvenli anında herkes kırabilir mi yoksa zorlar mı diye merak ediyorum. Bu yüzden sizlerin testine sunuyorum.
Exe ekrana geldiğinde starta basıp bir ekran görüntüsü atmanız benim için yeterli. Güvenliğimi geliştirmem için de tavsiyelerinizi bekliyorum.

İndirme linki:



VT link:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
bronz üye, ilgi çekici başlık, uzun ve ilgi çekici mesaj, .dddd rat değildir umarım
 
bronz üye, ilgi çekici başlık, uzun ve ilgi çekici mesaj, .dddd rat değildir umarım
Yok ya şahsi olarak aktif kullandığım makro bu oyun için. Satış yapmayı düşünüyorum ama 1 kişiye satınca patlatıp herkesin sınırsız kullanma ihtimalini düşününce ben elimden geldiğince uğraşayım nasıl olsa kırılmayacak şey yok ama kırmaya kalkan adam görünce amaan uğraşmayayım desin istiyorum. Bu versiyonu kırarsınız büyük ihtimalle diye düşünüyorum. Bana asıl gereken programı nasıl koruyabilirim neler yapmam lazım gibi tavsiyeler.
 
Selam arkadaşlar. Kendi çapımda korumaya çalıştığım makro programım acaba ne kadar güvenli anında herkes kırabilir mi yoksa zorlar mı diye merak ediyorum. Bu yüzden sizlerin testine sunuyorum.
Exe ekrana geldiğinde starta basıp bir ekran görüntüsü atmanız benim için yeterli. Güvenliğimi geliştirmem için de tavsiyelerinizi bekliyorum.

İndirme linki:



VT link:
Ne Makrosu Bu
 
full source açık koruma basmamışsın ki

using System;
using System.Diagnostics;
using System.Runtime.InteropServices;
using System.Threading;
using System.Windows.Forms;
using AkadinServiceTemplate;

namespace AkadinService_Miner
{
// Token: 0x02000170 RID: 368
internal static class Program
{
// Token: 0x0600067B RID: 1659
[DllImport("user32.dll")]
private static extern bool SetForegroundWindow(IntPtr hWnd);

// Token: 0x0600067C RID: 1660
[DllImport("user32.dll")]
private static extern bool ShowWindow(IntPtr hWnd, int nCmdShow);

// Token: 0x0600067D RID: 1661
[DllImport("user32.dll")]
private static extern bool IsIconic(IntPtr hWnd);

// Token: 0x0600067E RID: 1662 RVA: 0x000547B0 File Offset: 0x000529B0
[STAThread]
private static void Main()
{
bool flag;
using (new Mutex(true, "MutexSametB", ref flag))
{
if (flag)
{
Application.EnableVisualStyles();
Application.SetCompatibleTextRenderingDefault(false);
Application.Run(new Form1());
}
else
{
Process currentProcess = Process.GetCurrentProcess();
Process[] processesByName = Process.GetProcessesByName(currentProcess.ProcessName);
if (processesByName.Length > 1)
{
for (int i = 0; i < 10; i++)
{
Thread.Sleep(400);
processesByName = Process.GetProcessesByName(currentProcess.ProcessName);
if (processesByName.Length <= 1)
{
Application.EnableVisualStyles();
Application.SetCompatibleTextRenderingDefault(false);
Application.Run(new Form1());
break;
}
}
}
if (processesByName.Length > 1)
{
if (AkadinServiceTemplate.Debugger.ShowYesNoDialog("Uygulama zaten çalışıyor!!! \nUygulamayı yeniden başlatmak ister misin?", "Info", "Evet", "Hayır"))
{
foreach (Process process in processesByName)
{
if (process.Id != currentProcess.Id)
{
process.Kill();
}
}
ApplicationUtils.RestartApplication();
}
else
{
IntPtr mainWindowHandle = processesByName[0].MainWindowHandle;
if (Program.IsIconic(mainWindowHandle))
{
Program.ShowWindow(mainWindowHandle, 9);
}
Program.SetForegroundWindow(mainWindowHandle);
Application.Exit();
}
}
}
}
}

// Token: 0x04000B63 RID: 2915
private const int SW_RESTORE = 9;
}
}
 
Themida atmış, unpack link;

Only Exe;
VT;
 
Son düzenleme:

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt