mesaj mi kasicak cg de bu bot yoksa otomatik mi l0g vericekAklımda bir l0g projesi var bunu otomasyon olarak yapıcak forumda bir kaç kişi URL loginleri veriyor ama manuel ben ise bunu direkt otomasyon olarak yapmak istiyorum discord telegram üzerinden yapabilirim ama kullanan var kullanmayan var yetkili arkadaşlar cevap verirse sevinirim
mesajkascaklogvercekmesaj mi kasicak cg de bu bot yoksa otomatik mi l0g vericek
sen çaktırarak kasıyonbenim çarıda bağlasana mesaj kassın çaktırmadan
bence sen çaktırmadan kasıyon gibime geldisen çaktırarak kasıyon
Her hangi bir mesaj kasma durumu bulunmayacak l0g sonuçları kişiye mesaj yoluyla atılcak mesaj kasmaya çalışan biri değilim foruma 4 senedir üyeyim mesaj derdine düşmedik dahabenim çarıda bağlasana mesaj kassın çaktırmadan
o kolay ya her 1dk de girip rastgele foruma iyi konular veya iyi satışlar yaz al sana mesajmesajkascaklogvercek
hep aynı şeyleri yaparsan ban yersin modlar fark ediyoro kolay ya her 1dk de girip rastgele foruma iyi konular veya iyi satışlar yaz al sana mesaj
otomatik forumlara hayırlı cumalar yazan bot yap napcan logu kankiHer hangi bir mesaj kasma durumu bulunmayacak l0g sonuçları kişiye mesaj yoluyla atılcak mesaj kasmaya çalışan biri değilim foruma 4 senedir üyeyim mesaj derdine düşmedik daha
hep aynı şeyleri yaparsan ban yersin modlar fark ediyor