Vista !

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan odam1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    vista

odam1

Platinum Üye
Katılım
20 Ağu 2023
Mesajlar
239
Beğeniler
23
Merhaba öncelikle bu konuyu acmamın sebebi bazı satıcıların örnek alması.
bir çok hile kullandım spoof kullandım ama bu adamlar gibisi yok bir çoğuz övüyorum sancak veya benı onlardan sanıcak konularıma bakarsanız
vista için şikayet konum var telafi ettiler ama geri. Bu adamlar gerçekten işinin en iyisini yapıyolar şuana kadar formda böylelerine denk gelmedım heran gibi bi sıkıntı cıksa örnek verıyorum hileden ban yesem ne spoof yapan oluyodu hemen bahanaler baslıyodu yok bızden öturu degıl vs vs vs. bunu hile spoof alanlar gayet iyi bilir ama vista adamlar sorgulamıyor bıle yeterkı mağdur olmayalım dıye ellerinden geleni yapıyorlar gerçekten işini adam akıllı yapanlardan nadir kişiler başarılarınızın devamını dilerim VİSTA.
 
Reis iyi tamamda bu konuyu soru cevap yerine neden açıyon
 
@BlackPlague de öyle ama daha iyisi, mesela 2 gün önce birisi şikayet konusu açtı hakkında sırf 20-30 sayfa olup insanlar onun hakkında konuşmasın diye ve ya tartışmasın diye forum üyeleri direk konuyu görüp para iadesi yapıp spoof hediye etti arkadaşa. Gerçekten takdir ediyorum sırf uzamasın diye iade geçiyor en mantıklısı bu ( Müşteri memnuniyeti önemli her zaman kaybetmemek lazım o 1 tane müşteriyi bile )
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Merhaba öncelikle bu konuyu acmamın sebebi bazı satıcıların örnek alması.
bir çok hile kullandım spoof kullandım ama bu adamlar gibisi yok bir çoğuz övüyorum sancak veya benı onlardan sanıcak konularıma bakarsanız
vista için şikayet konum var telafi ettiler ama geri. Bu adamlar gerçekten işinin en iyisini yapıyolar şuana kadar formda böylelerine denk gelmedım heran gibi bi sıkıntı cıksa örnek verıyorum hileden ban yesem ne spoof yapan oluyodu hemen bahanaler baslıyodu yok bızden öturu degıl vs vs vs. bunu hile spoof alanlar gayet iyi bilir ama vista adamlar sorgulamıyor bıle yeterkı mağdur olmayalım dıye ellerinden geleni yapıyorlar gerçekten işini adam akıllı yapanlardan nadir kişiler başarılarınızın devamını dilerim VİSTA.
vista herzaman en iyisiydi zaten.
 
vouch atmak -
foruma konu açmak +
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt