Merhaba öncelikle bu konuyu acmamın sebebi bazı satıcıların örnek alması.
bir çok hile kullandım spoof kullandım ama bu adamlar gibisi yok bir çoğuz övüyorum sancak veya benı onlardan sanıcak konularıma bakarsanız
vista için şikayet konum var telafi ettiler ama geri. Bu adamlar gerçekten işinin en iyisini yapıyolar şuana kadar formda böylelerine denk gelmedım heran gibi bi sıkıntı cıksa örnek verıyorum hileden ban yesem ne spoof yapan oluyodu hemen bahanaler baslıyodu yok bızden öturu degıl vs vs vs. bunu hile spoof alanlar gayet iyi bilir ama vista adamlar sorgulamıyor bıle yeterkı mağdur olmayalım dıye ellerinden geleni yapıyorlar gerçekten işini adam akıllı yapanlardan nadir kişiler başarılarınızın devamını dilerim VİSTA.
bir çok hile kullandım spoof kullandım ama bu adamlar gibisi yok bir çoğuz övüyorum sancak veya benı onlardan sanıcak konularıma bakarsanız
vista için şikayet konum var telafi ettiler ama geri. Bu adamlar gerçekten işinin en iyisini yapıyolar şuana kadar formda böylelerine denk gelmedım heran gibi bi sıkıntı cıksa örnek verıyorum hileden ban yesem ne spoof yapan oluyodu hemen bahanaler baslıyodu yok bızden öturu degıl vs vs vs. bunu hile spoof alanlar gayet iyi bilir ama vista adamlar sorgulamıyor bıle yeterkı mağdur olmayalım dıye ellerinden geleni yapıyorlar gerçekten işini adam akıllı yapanlardan nadir kişiler başarılarınızın devamını dilerim VİSTA.