wcanrs
Bronz Üye
- Katılım
- 21 Haz 2021
- Mesajlar
- 23
- Beğeniler
- 0
- Yaş
- 22
Oyuna gırerken Wind64 hatası alıyordum bır turlu cozemedım bir arkadas sayesın de cozdum, arkadasım bana hıle fazla guvenlı degil, EasyAntiCheat hileyi algılamıs bir daha acarsan hwid yer dedı ya benlık sorun ya da hıle de sorun var bu postu atmak yasakmıdır bılmıyorum ama admınler ıcın attım ılgılenırse iyi olur. Baskasının basına gelebılır bu konuyu cozemez bildigi biri olmazsa eğer, İyi formlar Herkese 