Monitör Önerisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan egeddgl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

egeddgl

Master Üye
Katılım
20 Ağu 2023
Mesajlar
1,271
Beğeniler
832
İletişim
Yeni monitor alacağım bütçem 5.000TL



ikisi arasında kaldım başka öneriniz varsa açığım. ips olursa daha iyi olur tabii
 
Yeni monitor alacağım bütçem 5.000TL



ikisi arasında kaldım başka öneriniz varsa açığım. ips olursa daha iyi olur tabii
ikisinin arasında seçim yapacaksak odysseyi öneririm.
 
Yeni monitor alacağım bütçem 5.000TL



ikisi arasında kaldım başka öneriniz varsa açığım. ips olursa daha iyi olur tabii
 
Yeni monitor alacağım bütçem 5.000TL



ikisi arasında kaldım başka öneriniz varsa açığım. ips olursa daha iyi olur tabii
kanka rampage biraz cin mali diger oddsey de va panel butcen buna yetiyorsa bunu oneririm
 
söylemeyi unuttum benim için pivot özelliği bulunması şart
 



Rampage olanı kesinlikle alma. Samsung olanda da ghosting sorunu var diye biliyorum. Yani alınmaz.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt