steam oyun

dontasktoask

Banned
Katılım
15 Kas 2024
Mesajlar
2,029
Beğeniler
419
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
arkadaşlar önerbileceğiniz korku veya ets2 assetto corsa gibi bir oyunlar önerirmisiniz
 
arkadaşlar önerbileceğiniz korku veya ets2 assetto corsa gibi bir oyunlar önerirmisiniz
resident evil serisi. bunu al sonra gamepassten resident evil 2'yi yükle başla. Sonra sararsa zaten steam indirimlerinde devamını da alırsın. Ek olarak outlast vesaire oynayabilirisin.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
resident evil serisi. bunu al sonra gamepassten resident evil 2'yi yükle başla. Sonra sararsa zaten steam indirimlerinde devamını da alırsın. Ek olarak outlast vesaire oynayabilirisin.
outlast hic sarmiyor kanka ya aslinda söyle car mechanich gibi bir saraca oyun olsa acayip iyi olurda bi bulamadim gitti simdi şey aldim gümrük oyunu
 
outlast hic sarmiyor kanka ya aslinda söyle car mechanich gibi bir saraca oyun olsa acayip iyi olurda bi bulamadim gitti simdi şey aldim gümrük oyunu
resident evil başla o zaman. o büyük ihtimal sarar. Gümrük oyunu da contraband police de iyi de bi süre sonra aynı şey hep.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
resident evil başla o zaman. o büyük ihtimal sarar. Gümrük oyunu da contraband police de iyi de bi süre sonra aynı şey hep.
o zaman gideyimde alayim o oyunu kanka gümrük oyunu dediğin gibi hep döngü icinde git evet yat ailendeki bireyelere birşey ver gümrüğe git hep döngü icinde oldugu icin arada sirada sıkıyor
 
Resident Evil başlama konusunda kesinlikle hak veriyorum tarihsel değil ama seni daha çok içinde çekmesi için Re 4 Remake oyna önce bence eğer ben sıkılmam oynarım diyorsan re 2 ile başla sıkılıp bırakırsan çok şey kaybedersin onu söyleyim
o zaman gideyimde alayim o oyunu kanka gümrük oyunu dediğin gibi hep döngü icinde git evet yat ailendeki bireyelere birşey ver gümrüğe git hep döngü icinde oldugu icin arada sirada sıkıyor
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Resident Evil başlama konusunda kesinlikle hak veriyorum tarihsel değil ama seni daha çok içinde çekmesi için Re 4 Remake oyna önce bence eğer ben sıkılmam oynarım diyorsan re 2 ile başla sıkılıp bırakırsan çok şey kaybedersin onu söyleyim
vallaha acayip merak ettim oyunu birazdan para yatirip alacam bakalım ne zamana iner
 
vallaha acayip merak ettim oyunu birazdan para yatirip alacam bakalım ne zamana iner
Onun dışında The Last Of Us ta olabilir eğer bir oyunda hikaye unsuru senin için çok önemli ise grafikler umrunda değilse bir ara boş bir zamanında Undertale da oynayabilirsin
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt