------

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Drawlara bakınca midem bulandı kimin çöp ürünü bu :D
 
14 ünde almışsın bugün 20 si 6 gün boyunca ürünü hiç kullanmadın mı kullanmayacaksan neden aldın ?
 
14 ünde almışsın bugün 20 si 6 gün boyunca ürünü hiç kullanmadın mı kullanmayacaksan neden aldın ?
hocam 14ünde aldım 16sına kadar kullandım güncelleme getirdiler 1 gün rica ettim keyi sıfırlamak icin bi ücret ödedim az miktarda şimdi de ihtiyaçtan satıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt