Çözüldü Secura boot

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Lexius
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Lexius

Platinum Üye
Katılım
15 Ocak 2024
Mesajlar
176
Beğeniler
65
İletişim
Secura boot enabled hatası verıyor fakat bıostan baktıgımda açık benım monıtorden açılmıyor bıosum televızyona baglayıp öyle açıyorum sadece şu secura boot hatası alıyorum anlayan bırılerı varsa benle iletişime geçerebilirmi
 
Açık gösteriyor ise aktif değildir secure boot mode yazan kısmı standart dan custom moda çekip tekrardan standarta al kaydet çık büyük ihtimalle çözülecektir
 
dostum dedıgını yaptım fakat duzelmedı
secure boot/enable.. mode/custom.. bunları yaptıktan sonra ''Restore factory Keys'' yapman lazım
örnek ''bazı anakartlarda ismi farklı olabilir ekran görüntüsü paylasırsan daha ayrıntılı anlatabilirim''
 
Son düzenleme:
secure boot/enable.. mode/custom.. bunları yaptıktan sonra ''Restore factory Keys'' yapman lazım
örnek ''bazı anakartlarda ismi farklı olabilir ekran görüntüsü paylasırsan daha ayrıntılı anlatabilirim''
bune dne olmazsa foto at bakalım
 
biosun telefondan fotosunu çekip paylaşır mısın
dc adresınız varsa bırakın sıze ozelden yazabılırım

secure boot/enable.. mode/custom.. bunları yaptıktan sonra ''Restore factory Keys'' yapman lazım
örnek ''bazı anakartlarda ismi farklı olabilir ekran görüntüsü paylasırsan daha ayrıntılı anlatabilirim''
hocam sıze dıscorddan arkadaslık isteği atacagım
 
Secura boot enabled hatası verıyor fakat bıostan baktıgımda açık benım monıtorden açılmıyor bıosum televızyona baglayıp öyle açıyorum sadece şu secura boot hatası alıyorum anlayan bırılerı varsa benle iletişime geçerebilirmi

Burdan secura bot nasıl açılır kolayca gösteriyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt