Arıyorum Ücretli̇ Yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan qNuLL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

qNuLL

Diamond Üye
Ticaret Puanı:
  0 / 0
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
670
Beğeniler
128
Yaş
27
İletişim
Selamlar, bir sunucunun açığından faydalanıp bir kaç dosya çekmemiz gerekiyor bununla ilgili parası ile yardımcı olabilcek birileri yazarsa sevinirim

Windows 2008 r2 veya 2012 r2 kullanılıyor.
2019'dan beri yazılım güncellemesi yapılmadı.
ipv6 bilinmiyor. tcp portlarının bazıları açık ve ipv4 biliniyor.
buna RCE yapıp. mümkünse uzaktan erişim sağlanacak.
 
RCE zor biraz ama makinesine crash attirabilirsin. Yeni exploit bu arada cikali 2 ay felan oldu

 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt