qNuLL
Diamond Üye
- Ticaret Puanı: 0 / 0
- Katılım
- 16 Şub 2021
- Mesajlar
- 670
- Beğeniler
- 128
- Yaş
- 27
- İletişim




Selamlar, bir sunucunun açığından faydalanıp bir kaç dosya çekmemiz gerekiyor bununla ilgili parası ile yardımcı olabilcek birileri yazarsa sevinirim
Windows 2008 r2 veya 2012 r2 kullanılıyor.
2019'dan beri yazılım güncellemesi yapılmadı.
ipv6 bilinmiyor. tcp portlarının bazıları açık ve ipv4 biliniyor.
buna RCE yapıp. mümkünse uzaktan erişim sağlanacak.
Windows 2008 r2 veya 2012 r2 kullanılıyor.
2019'dan beri yazılım güncellemesi yapılmadı.
ipv6 bilinmiyor. tcp portlarının bazıları açık ve ipv4 biliniyor.
buna RCE yapıp. mümkünse uzaktan erişim sağlanacak.