Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar Elimde 4 GB'lık Flash Mevcut Ancak Takınca 3.2'Ye Düşüyor bundan dolayı windows10'un iso'sunu atamıyorum flasha flashsız cdsiz bildiğiniz spoof için tam format atma yöntemi varmı.
Arkadaşlar Elimde 4 GB'lık Flash Mevcut Ancak Takınca 3.2'Ye Düşüyor bundan dolayı windows10'un iso'sunu atamıyorum flasha flashsız cdsiz bildiğiniz spoof için tam format atma yöntemi varmı.
Arkadaşlar Elimde 4 GB'lık Flash Mevcut Ancak Takınca 3.2'Ye Düşüyor bundan dolayı windows10'un iso'sunu atamıyorum flasha flashsız cdsiz bildiğiniz spoof için tam format atma yöntemi varmı.