Arıyorum lol script ariyorum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan xNuiance
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

xNuiance

Gold Üye
Ticaret Puanı:
  0 / 0
Katılım
20 Tem 2021
Mesajlar
297
Beğeniler
62
Yaş
26
baslikta da belirttigim uzere arkadaslar script ariyorum yardimci olursaniz aktif kullandiginiz bir urun olur ya da onerebileceginiz bir urun olur sevinirim tesekkurler.
 
LS şu an UD ancak Lol'ün anakart yasaklamasının perma olduğunu ve piyasada lol için aktif spoofer(belki vardır denk gelmedim) bulunmadığını unutma .
 
LS şu an UD ancak Lol'ün anakart yasaklamasının perma olduğunu ve piyasada lol için aktif spoofer(belki vardır denk gelmedim) bulunmadığını unutma .
Valorant spoofer lol için çalışmaz mı ?
 
Valorant spoofer lol için çalışmaz mı ?
Çalışır, uzun vadeli bir ürün arıyorsan PS şuan ud olan priv bir ürün. LS daha 2 gün önce wave yedi fakat durumunu hızlıca ud yapıyorlar tekrardan. Lolün vgsinde tpm zorunluluğu yok o yuzden eski usul tpm kapali olarak attigin spooflar zaten ise yarar vaziyette. Platformlari güncel takip etmelisin, durumlari her gün degisiyor. Banı yer açarım diyorsan da LS,ES önerim olacaktır. Amper çıktığında şans verebilirsin.
 
Çalışır, uzun vadeli bir ürün arıyorsan PS şuan ud olan priv bir ürün. LS daha 2 gün önce wave yedi fakat durumunu hızlıca ud yapıyorlar tekrardan. Lolün vgsinde tpm zorunluluğu yok o yuzden eski usul tpm kapali olarak attigin spooflar zaten ise yarar vaziyette. Platformlari güncel takip etmelisin, durumlari her gün degisiyor. Banı yer açarım diyorsan da LS,ES önerim olacaktır. Amper çıktığında şans verebilirsin.
hocam ps dediğin ürün pentasharp değil mi?
 
Çoğu valorant spoofer lol içinde çalışıyor ayrıca önerim imperial olabilir fiyatı baya tuzlu giriş+sc yanlış bilmiyorsam 300 euro ancak ud olduğunu söyleyebilirim
 
Çoğu valorant spoofer lol içinde çalışıyor ayrıca önerim imperial olabilir fiyatı baya tuzlu giriş+sc yanlış bilmiyorsam 300 euro ancak ud olduğunu söyleyebilirim
o fiyatlar benim için çok uçuk fiyatlar aslında hocam çünkü sadece işten çıktıktan sonra kafa dağıtmak için 3 5 el oynayacağım o kadar değeceğini düşünmüyorum kendimce
 
o fiyatlar benim için çok uçuk fiyatlar aslında hocam çünkü sadece işten çıktıktan sonra kafa dağıtmak için 3 5 el oynayacağım o kadar değeceğini düşünmüyorum kendimce
yani ud bir ürün bulman zor ama enginesoul veya pentasharp deneyebilirsin
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt