VBScript Hatası Alıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Detaylı anlatırmısın ve ss atma imkanın var mı?
 
Evet Buyur
C:\Users\user\AppData\Local\Temp\ klasörü altındaki tüm dosyaları seçin ve silin. Daha sonra virüs taraması(malwarebytes olabilir) yapın. En son olarak başlangıçta çalışan gereksiz programları silin.
 
C:\Users\user\AppData\Local\Temp\ klasörü altındaki tüm dosyaları seçin ve silin. Daha sonra virüs taraması(malwarebytes olabilir) yapın. En son olarak başlangıçta çalışan gereksiz programları silin.
Yasaklandığın için oluyorsa bunlar işe yaramaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt