Merhabalar, yemek kartı arayışı içindeyiz. Öncesinde cateringle çalışıyoruz. Bazen de fazla mesai olunca para olarak veriyoruz. Ama son zamanlarda çalışanlar şikayet etmeye başladı. Bazıları ofiste yayılan yemek kokusunun rahatsız ettiğini söylüyor. Bazıları ise gelen yemeklerin dietlerine...