Öncelikle bu konunun içeriğinin kesinlikle yararlı bir şey olmaması gerekiyor. Eğer yok benim s**e sürülcek aklım yok ben yararlı konu açıcam diyosanız konu ya hiç ilgi görmez ya patlar.
Şimdi diyosanız benim 2 gram aklım yok yararlı konu açıcam, orası size kalmış.
Size bu konuda prim kasarak...