FORUM'U BİRAZCIK İNCELEDİM BÖYLE BİR KONU BULAMADIM HATTA BAZILARI BU KEYLERİ PARAYLA SATIYORLARMIŞ O YÜZDEN BUNU ATMA GEREĞİ DUYDUM MUHTEMELEN FORUMDAKİ ÇOĞU KİŞİ BUNU BİLİYORDUR FAKAT İLLA BİLMEYENDE ÇIKICAKTIR O YÜZDEN ATTIM.
NOT: ATTIĞIM KOD SADECE WİNDOWS 10 HOME ETKİNLEŞTİRMEK İÇİN...