warthunder

  1. ForceWare

    War Thunder Hile ile Gameplay BR UP

    War Thunder oynayan arkadaşlar arıyorum,her türlü BR'de araç var tek başına oynamak bazen sarmıyor win rate yüksek,kolay kasılamayan arkadaşlara yardımcı olmuş olurum hemde. Hile ile oynuyorum 4 Aydır UD.Ekiplere ve klanlara davet edebilirsiniz.Discord adresinizi bırakmanız yeterli.
Geri
Üst Alt