War Thunder oynayan arkadaşlar arıyorum,her türlü BR'de araç var tek başına oynamak bazen sarmıyor win rate yüksek,kolay kasılamayan arkadaşlara yardımcı olmuş olurum hemde.
Hile ile oynuyorum 4 Aydır UD.Ekiplere ve klanlara davet edebilirsiniz.Discord adresinizi bırakmanız yeterli.