vpnsizdiscord

  1. kakayiyenfatali

    GoodByeDPI ile Discord Uygulamasına Giremiyorum

    Merhabalar, GoodByeDPI kullanırken sürekli kopmalar yaşadığım için SplitWire'a geçtim. Bilmeyenler için SplitWire, GoodByeDPI TR versiyonunu yapan adamın insanların kullanması için güncellenmiş ve bir araya toplanmış bir versiyon diyebilirim. İçerisinde WireSock, ByeDPI, Zapret gibi modüller...
Geri
Üst Alt