visual basic

  1. J

    Gömme işlemini yapamıyorum [ACİL]

    Bir proje hazırladım ve projenin bazı dosyaları olduğu için ben tek exe haline getirmeye çalışıyorum yapamıyorum lütfen bilen varsa yardımcı olabilirmi çok önemli benim için. teşekkür ederim şimdiden ve gerçekten önemli ve acil bir konu.
  2. RexicSs

    Çözüldü Kodlamaya nerden başlamalıyım

    yazılım dilleri c++ vs. daha önce kod yazmadım nerden başlamalıyım nasıl başlamalıyım ne kadar vaktimi ayırmalıyım gibi sorularım var cevaplarsanız sevinirim ayrıca bu dilleri öğrendiğim takdirde nasıl kazanç sağlayabilirim
  3. Lmstr

    uygulama yanındaki dll'leri gizleme

    Merhaba Uygulama yanında ui için kullanılan dll ve vb. dll'leri gizlemeye göstereceğim Yani uygulamamız tek exe olarak cıkacaktır. Projemizin ismine sağ tıklayarak "Nuget paketlerini Yönet..." Seçiyoruz. Ardından Gözat'a tıklıyoruz ve arama kısmına costura yazıyoruz ve yükle butonuna basıyoruz...
Geri
Üst Alt