bu elestiridir no name hakkinda:
victus kardesim
Cidden merak ediyorum, sen yazmadan önce hiç düşünüyor musun yoksa parmaklar otomatik mi çalışıyor? Çünkü her mesajın “bu kadar da saçmalanmaz” seviyesinde oluyor ama sen istikrarlı şekilde başarıyorsun.
Her konuya atlayıp hiçbir şey bilmeden...