Öncelikle Soru Başlıkta Ben Makro Geliştiriyorum ve Makromda Kapatma Tuşunu Seçerken Başlatma Tuşunun Aynısı Kapatma Combobox'ında da bulunuyor yani r ile açıp r ile kapatabiliyorum ancak ben kapatma tuşunu seçtikten sonra açma tuşuna basınca kapama tuşunu otomatik açma tuşu olarak belirliyor...