Konulardan buldugum bypass ıle oynuordum 1 gun gectı 1 hesap temp yedı fakat daha sorna gırdıgım ellerde ban yemedım oyundan cıktım 1 gun gectı ardından oyuan gırerken hep van-79 hatası verıyor bunu cozebılecek kral varmı varsa dc: Disquarex
(burdanda yardımcı olabılırsınız) BYPASS VAN -79