152niz varsa sadece lobi görursunuz
Maça girdikten sonra oyunu kapatıp emu.exe dosyasını çalışıtırın Waiting for VALORANT... yazısından sonras oyuna giriş yapın emu aktif olur istediğiniz gibide insanlarla konuşabilirsiniz
maç bittikten sonra lobide oyundan çıkış yapıp tekrardan aynı şekilde...