#url.dllhatası

  1. B

    Çözüldü Pc açıldıktan sonra e ye bastığımda url.dll diye birşey açılıyor hata veriyor

    E ye bastığımda url.dll diye birşey açılıyor kapatıyorum kaydet kaydetme felan geliyor kaydet diyorum kapatıyorum e ye bastığımda devam ediyor kaydetme desemde aynı şey oluyor oyun oynarkende e ye bastığımda oyunu arka plana alıyor yine o açılıyor e ye basmaya korkuyorum artık
Geri
Üst Alt