Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
E ye bastığımda url.dll diye birşey açılıyor kapatıyorum kaydet kaydetme felan geliyor kaydet diyorum kapatıyorum e ye bastığımda devam ediyor kaydetme desemde aynı şey oluyor oyun oynarkende e ye bastığımda oyunu arka plana alıyor yine o açılıyor e ye basmaya korkuyorum artık