Merhaba Undetek I Cheat satın aldım kullanımını çözemedim Aimbot devreye girmesi için tuş atamak gerekiyor sanırsam atıyorum oyuna giriyorum basılı tutuyorum ateş ederken devreye girmiyor daha önce Freezhook da kullandım aynı sorunu yaşadım tuş atamalı hilelerde bu sorunu yaşıyorum birşeyleri...