Bu konuyu açmamın sebebi forumda yaşanan saçmalıkları göz önüne sermek çünkü bazıları yetkiyi elinde bulundurup taraf tutuyor bazıları da insanları dolandırarak para kazanıyor ve herkes de bunu izliyor şimdi size iki isimden bahsedeceğim biri oQeF diğeri Underwater ve evet bu bir eleştiridir...