Merhaba arkadaşlar sizlere bugün UC den bulduğum bir hileyi paylaşacağım.
-Exe'yi yönetici olarak çalıştırın.
-Oyunu açın.
-Renk ayarını kırmızı yapın.
-Menüde Ctrl+Alt tuşlarına basın ve Trigger'i aktif edin.
İYİ OYUNLAR...
Amacı birazdaha onetap oynamak.