#toirplus

  1. S

    Çözüldü Fareyi hareket ettirdigimde fps drop oluyor.

    Forumdaki private (toir+) scripti açtığımda oyun içi mause hareket ettirdigimde FPS drop oluyor .Script acmadigimda bir sorun yok . Bu sorunu nasıl cozebilirim ?
Geri
Üst Alt