# WriteLine Executor V2 #
VİDEO VE MESAJLAŞMALAR BANA AİT DEĞİLDİR
Executor'u Kullanmak İçin
-
İlk önce arşivin içinde ki candy klasörünü C:\ ye atıyoruz. menus kısmına istediğiniz menüyü atabilirsiniz, içerisin de örnek menüler mevcut.
1. Steamınız Mutlaka Açık Olsun. Açık olmazsa menü...