sapık gibi oynamıyorum ranked de çok girmiyorum gecen sene baharda elmasa kadar gelmiştim bir arkadaşımla sonra o sildi bende sildim bu sezon yine yükledim solo sarmıyo reload giriyorum onda da eglencesine suan gold 1im cok sapık gibi build atmıyorum ama aimim iyi buildde de idare ederim yani...