staticip

  1. Patircin

    Goodbyedpi çalışmıyor

    Ne yaparsam yapayım goodbyedpi bir türlü çalıştıramadım. sanal ses kartı oluşturdum olmadı. Custom os ve Kaspersky kullanıyordum format attım kaspersky olmadan da olmadı. Static ip yani sabit ip kullanıyorum bununla bir ilgisi olabilir mi? Hem orjinal hem türk versiyonunu denedim bir faydası...
Geri
Üst Alt